Resultaat - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Beenker - WaarBenJij.nu Resultaat - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Beenker - WaarBenJij.nu

Resultaat

Blijf op de hoogte en volg Wouter

24 Augustus 2014 | Australië, Sydney

De eerste weken Australie zijn ondertussen alweer achter de rug, ondertussen ben ik niet continu meer verdwaald, en kan ik jullie zowaar weer eens bijpraten.

Afgelopen weken waren ook mijn eerste weken stage. Naast in het begin een aantal teleurstellende resultaten gaat het ondertussen steeds beter. Mijn supervisor is redelijk onder de indruk, net zoals de andere vrouwen in het lab. Zowaar mag ik waarschijnlijk ook aankomende week met mijn eigen rattenexperiment starten!

Naast mijn stage is er natuurlijk ook nog genoeg tijd voor andere dingen. Zo ben ik naar een rugby wedstrijd tussen de Wallabies (Australie) - All Blacks (Nieuw-Zeeland) geweest. Is er een trip door de Blue Mountains gemaakt. Ben ik mijn paspoort kwijt geraakt, aangifte van gedaan, dag later in notitieblok teruggevonden. Daarnaast is het dag/nachtleven van Sydney nog verder onderzocht en ben ik nog veel aan het basketballen geweest. Ten slotte is het weer hier vaak goed genoeg geweest om naar het strand te gaan. Echter is het weer de afgelopen week dramatisch geweest, maar nog een weekje regen te gaan en dan gaat de lente van start!

Wat er de aankomende weken op het programma staat is nog steeds onbekend. Maar ondertussen begint het huis vol te stromen met de nieuwe groep boordevol met plannen. Nog genoeg te doen dus!

  • 30 Augustus 2014 - 23:03

    Cel En Tom:

    Haaaai Wouter, goed bezig man!
    Wij hebben hier volop zomer..... aan de Noord Hollandse kust.... met heul veul regen!
    Geniet van je avontuur!
    T.F.B.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

De Grote Verbrand-zijn-down-under Tour

Stage en backpacken in Australie en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

12 November 2014

Vliegen

25 September 2014

Haaien

24 Augustus 2014

Resultaat

05 Augustus 2014

Spierpijn

30 Juli 2014

WIFI
Wouter

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 4722

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 02 Maart 2015

De Grote Verbrand-zijn-down-under Tour

Landen bezocht: