Vliegen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Beenker - WaarBenJij.nu Vliegen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Beenker - WaarBenJij.nu

Vliegen

Blijf op de hoogte en volg Wouter

12 November 2014 | Australië, Sydney

Tijd is voorbij gevlogen, alweer anderhalve maand geleden sinds mijn vorige update…

In mijn vorige update dacht ik al alles over Sydney geleerd te hebben, echter was niks minder waar. Ondertussen anderhalve maand verder heb ik nog vele uithoeken verkend, stage afgerond en mijn ticket naar Nieuw-Zeeland geboekt.

Wat ik zoal de afgelopen tijd gedaan heb in ongeveer chronologische volgorde:

3-daagse trip door de Blue Mountains: Indrukwekkende ervaring waarin je ontsnapt van alle foto-Aziaten en echt de vallei intrekt op weg naar je kampeerspot. Punten om water bij te vullen waren er niet veel waardoor je continu met ongeveer 20 kilo op je rug rondliep, bergop en bergaf. Met als grand final, de 900 treden van de Giant Stairway beklimmen, omhoog naar de bewoonde wereld.

Jervis Bay: Auto’s gehuurd om een weekend op weg te gaan naar Jervis Bay. Paradijselijke stranden met knarsend zand onder je voeten en een zee helder genoeg om alles vanaf het wateroppervlak snorkelend te kunnen bekijken.

Surfweekend: Zoals de naam al zegt, weekend surfen. Met een lichaam vol blauwe plekken uiteindelijk weer teruggekeerd naar Sydney.

Voor de rest onszelf in Sydney nog vermaakt in karaoke bars, Newtownfestival, bootparty’s, rooftop bbq’s, onweerstorm aan zee, industrie-eiland bezocht, verschillende stranden rondom Sydney beoordeeld en uitgebrakt in de tuin. Daarnaast ben ik deze dagen nog bezig met een duikcursus zodat ik uiteindelijk optimaal kan genieten van Great Barrier Reef.

Volgende week woensdag vertrek ik met opgeheven hoofd, vol met goede herinneringen en met een volle backpack uit Sydney. Ondertussen ben ik bijna halverwege mijn reis, heb ik geweldige mensen ontmoet en het geluk gehad deze wereldstad te kunnen verkennen, klaar voor deel twee van de reis!

  • 12 November 2014 - 08:20

    Vivienne:

    Aaah klinkt zo nice allemaaal! Heel veel plezier reizen xx

  • 13 November 2014 - 11:52

    Luca:

    Wat een kutreis

  • 15 November 2014 - 10:47

    GERRY:

    hallo reiziger

    ziet er allemaal geweldig uit je bent maar een bofkont

    geniet van het prachtige nieuw zeeland
    wij gaan vanmiddag de sint inhalen samen met jorien matthijs en de kids
    groetjes uit BEST Gerry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

De Grote Verbrand-zijn-down-under Tour

Stage en backpacken in Australie en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

12 November 2014

Vliegen

25 September 2014

Haaien

24 Augustus 2014

Resultaat

05 Augustus 2014

Spierpijn

30 Juli 2014

WIFI
Wouter

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 1302
Totaal aantal bezoekers 4711

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 02 Maart 2015

De Grote Verbrand-zijn-down-under Tour

Landen bezocht: