WIFI - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wouter Beenker - WaarBenJij.nu WIFI - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wouter Beenker - WaarBenJij.nu

WIFI

Blijf op de hoogte en volg Wouter

30 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Even een korte update over dat ik veilig het Europese luchtruim heb weten te passeren en mezelf momenteel in Bangkok begeef, wachtend op mijn volgende vlucht.

Na afscheid van iedereen genomen was het gisteren dan eindelijk zover, het begin van mijn reis. Vanaf Keulen naar Wenen gevlogen, van waaruit mijn vlucht naar Bangkok vertrok. Tien voor half 8 lokale tijd (tien voor half 3 in Nederland) zal mijn laatste vlucht naar Sydney vertrekken, waar ik dan om tien voor half 8 's ochtends lokale tijd zal landen. Daar zal dan ook mijn avontuur beginnen!

Maar eerst nog maar snel even de Rough Guide over Australie bestuderen! Over een tijdje, wanneer ik meer te vertellen heb, zal ik mijn eerste echte verslag plaatsen.

Groetjes!

• 30 Juli 2014 - 14:46

Mama En Papa:

Hi Wouter

Als je dit berichtje lees ben jij al in Sydney. Jouw vlucht vanuit Bangkok is als het goed is net vertrokken. Veel succes met het wennen aan je nieuwe omgeving. We wensen jou een heel fijne, mooie en gezonde tocht toe.

Veel liefs

Mama en papa

• 03 Augustus 2014 - 22:51

Wim :

Hoi Wouter ,

Al een beetje gesetteld, hebben ze in het huis al door dat je een Beenker bent!
    Hou de eer hoog.
    Maak er een mooie ervaring van.
    Groetjes uit Best
    O,O&W