WIFI - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wouter Beenker - WaarBenJij.nu WIFI - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wouter Beenker - WaarBenJij.nu

WIFI

Blijf op de hoogte en volg Wouter

30 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Even een korte update over dat ik veilig het Europese luchtruim heb weten te passeren en mezelf momenteel in Bangkok begeef, wachtend op mijn volgende vlucht.

Na afscheid van iedereen genomen was het gisteren dan eindelijk zover, het begin van mijn reis. Vanaf Keulen naar Wenen gevlogen, van waaruit mijn vlucht naar Bangkok vertrok. Tien voor half 8 lokale tijd (tien voor half 3 in Nederland) zal mijn laatste vlucht naar Sydney vertrekken, waar ik dan om tien voor half 8 's ochtends lokale tijd zal landen. Daar zal dan ook mijn avontuur beginnen!

Maar eerst nog maar snel even de Rough Guide over Australie bestuderen! Over een tijdje, wanneer ik meer te vertellen heb, zal ik mijn eerste echte verslag plaatsen.

Groetjes!

  • 30 Juli 2014 - 14:46

    Mama En Papa:

    Hi Wouter

    Als je dit berichtje lees ben jij al in Sydney. Jouw vlucht vanuit Bangkok is als het goed is net vertrokken. Veel succes met het wennen aan je nieuwe omgeving. We wensen jou een heel fijne, mooie en gezonde tocht toe.

    Veel liefs

    Mama en papa

  • 03 Augustus 2014 - 22:51

    Wim :

    Hoi Wouter ,

    Al een beetje gesetteld, hebben ze in het huis al door dat je een Beenker bent!
    Hou de eer hoog.
    Maak er een mooie ervaring van.
    Groetjes uit Best
    O,O&W

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

De Grote Verbrand-zijn-down-under Tour

Stage en backpacken in Australie en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

12 November 2014

Vliegen

25 September 2014

Haaien

24 Augustus 2014

Resultaat

05 Augustus 2014

Spierpijn

30 Juli 2014

WIFI
Wouter

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 4717

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 02 Maart 2015

De Grote Verbrand-zijn-down-under Tour

Landen bezocht: